Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1087
Назва: Професійна орієнтація - передумова формування професійного самовизначення майбутнього вчителя початкової школи
Автори: Пріма, Дмитро Анатолієвич
Ключові слова: майбутній учитель
початкова школа
професійна орієнтація
професійне самовизначення
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Пріма Д. А. Професійна орієнтація - передумова формування професійного самовизначення майбутнього вчителя початкової школи / Д. А. Пріма // Освітній простір України. - 2019. - Вип. 16. - С. 124-129
Короткий огляд (реферат): У статті синтезовано розкрито аспекти сутнісної характеристики професійної орієнтації як науково-практичної системи підготовки особистості до свідомого професійного самовизначення, передумови формування професійного самовизначення майбутнього вчителя початкової школи. Внесено деякі уточнення щодо трактування ключових понять “професія”, “професійна орієнтація”, “професійне самовизначення” як суміжних, що пов ’язані з профорієнтацією. Професійне самовизначення розглядається як довготривалий, динамічний, цілісний процес входження у професію, результат вибору і проектування майбутньої педагогічної діяльності вчителя початкової школи, який відбувається в освітньому середовищі закладу вищої освіти шляхом усвідомленого й активного ставлення студента до власної життєвої перспективи, до оволодіння майбутньою професією. Зроблено висновок, що професійна орієнтація в сучасних умовах фахової підготовки майбутнього вчителя початкової школи нової формації, здатного і спроможного втілювати у життя нові освітні настанови, стратегії, має досягти своїх головних цілей - його готовності до професійного самовизначення, що відповідає індивідуальним здібностям кожної особистості та потребам сучасного ринку праці.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1087
Розташовується у зібраннях:№ 16

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
19.pdf105.55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.