Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/10884
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМукан, Наталія Василівна-
dc.contributor.authorКозубська, Світлана Володимирівна-
dc.date.accessioned2021-09-20T08:45:13Z-
dc.date.available2021-09-20T08:45:13Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationМукан Н.В, Козубська С.В. Специфіка побудови академічного тексту // Гірська школа Українських Карпат. Івано-Франківськ, 2021. - № 24. С. 20-23.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/10884-
dc.description.abstractУ статті висвітлено результати аналізу наукових розвідок та узагальнення напрацювань теоретиків і практиків освітньої галузі щодо побудови академічного тексту. Виявлено, що наукові дослідження вітчизняних і зарубіжних науковців присвячені висвітленню різних аспектів проблеми академічного письма: розвитку академічної грамотності, формуванню академічної та комунікативної компетентності, специфіці наукової мови та розвитку культури її використання, розвитку умінь і навичок академічного письма тощо. Представлено використані методи дослідження (аналіз, синтез, узагальнення). Обґрунтовано особливості вибору теми наукового дослідження та етапи основних заходів роботи над дослідницькою темою. Подано визначення тексту як основної одинці спілкування, а також академічного тексту, який готують відповідно до вимог наукового стилю, а його зміст виражається засобами спеціальної наукової термінології і мовних засобів. Представлено трикомпонентну модель академічного тексту (сендвіч-технологію / гамбургер-модель), що охоплює ключові метатекстові елементи: вступ, основна частина та висновки. Відображено взаємозв’язок між трьома компонентами гамбургер-моделі академічного тексту: у вступі презентується логіка розвитку авторських ідей; в основній частині реалізується їх презентація; у висновках автор пропонує читачеві висновки з цих ідей. Схарактеризовано специфіку побудови вступної, основної та висновкової частин академічного тексту. Запропоновано висновки: основними характеристиками академічного тексту є те, що він містить авторську ідею (авторське бачення щодо проблеми дослідження); його змістове наповнення містить знання, у якому виокремлюються ключові терміни та поняття. Академічний текст вирізняє цілісність, яка охоплює пов’язані між собою компоненти, що сприяє викладенню змістового наповнення в логічній послідовності.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"uk_UA
dc.subjectакадемічний текстuk_UA
dc.subjectакадемічне письмоuk_UA
dc.subjectгамбургер-модельuk_UA
dc.subjectсендвіч-технологіяuk_UA
dc.subjectтрикомпонентна структура текстуuk_UA
dc.subjectвступuk_UA
dc.subjectосновна частинаuk_UA
dc.subjectвисновкиuk_UA
dc.titleСпецифіка побудови академічного текстуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 24

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5265-Article Text-12956-1-10-20210908.pdf218.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.