Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/10896
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Полєвікова, Ольга Борисівна | - |
dc.contributor.author | Швець, Тетяна Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2021-09-21T11:38:54Z | - |
dc.date.available | 2021-09-21T11:38:54Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Полєвікова О.Б, Швець Т.А. Пізнання дошкільниками довкілля засобами експериментування // Гірська школа Українських Карпат. Івано-Франківськ, 2021. - № 24. С. 48-54. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/10896 | - |
dc.description.abstract | Автори статті обґрунтовують вплив експериментальної діяльності на формування пізнавальної активності дітей дошкільного віку; мотивацію до пізнання довкілля за допомогою інтелектуальних ігор та експериментів, презентовано результати дослідження, у якому взяли участь 83 дошкільників. Представлено результати науково-дослідницької роботи, що підтвердили ефективність запропонованої авторами методики. Виявлено, що в період дошкільного дитинства пізнавальна дослідницька діяльність супроводжується ігровими, продуктивними видами діяльності у вигляді орієнтуючих дій, перевірки можливостей будь-якого нового матеріалу. У дослідженні запропоновано такі аспекти експериментування з дошкільниками: усі схарактеризовані заходи мають бути емоційно забарвленими, викликати в дітей позитивні емоції та бажання діяти; для дітей дошкільного віку актуальний прийом повторення; багато видів діяльності можна і варто повторювати в процесі роботи; одночасно можна розглянути один із елементів об’єкта в різних його поєднаннях або один об’єкт з різними властивостями.У процесі дослідження встановлено, що використання експериментування дає змогу ознайомлювати дітей із конкретними методами дослідження, із різними методами вимірювання, із правилами безпеки під час експерименту. Діти спочатку за допомогою дорослих, а потім самостійно виходять за межі набутих знань та навичок, спеціально організованої діяльності і створюють новий продукт. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | ДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" | uk_UA |
dc.subject | дошкільники | uk_UA |
dc.subject | експериментування | uk_UA |
dc.subject | довкілля | uk_UA |
dc.subject | заняття | uk_UA |
dc.subject | здібності | uk_UA |
dc.subject | методи | uk_UA |
dc.subject | педагог | uk_UA |
dc.title | Пізнання дошкільниками довкілля засобами експериментування | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | № 24 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
5275-Article Text-12986-1-10-20210910.pdf | 255.01 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.