Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/10916
Назва: «Soft skills» у практиці підготовки майбутніх викладачів закладу вищої освіти
Автори: Стинська, Вікторія Володимирівна
Прокопів, Любов Миколаївна
Серман, Леся Ігорівна
Ключові слова: методи
метод наукових досліджень
стратегія позиціонування
провідний університет
рейтинг
Дата публікації: 2021
Видавництво: ДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"
Бібліографічний опис: Стинська В.В., Прокопів Л.М., Серман Л.І. «Soft skills» у практиці підготовки майбутніх викладачів закладу вищої освіти // Гірська школа Українських Карпат. Івано-Франківськ, 2021. - № 24. С. 100-103.
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено особливостям формування «soft skills» у практиці підготовки майбутніх викладачів ЗВО. На основі аналізу наукової літератури висвітлено сутність концепту «soft skills», під яким ми розуміємо сукупність професійно та соціально значущих навичок, які студенти опановують під час професійно-орієнтованого навчання у ЗВО, що забезпечує їх конкурентоспроможність у майбутній професійній діяльності.Встановлено, що «soft skills» пов’язані з «hard skills», які забезпечують виконання професійних дій. Проаналізувавши різні підходи до класифікації «soft skills», було систематизовано найбільш важливі «soft skills» для майбутньої успішної кар’єри випускників спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки»: міжособистісні професійні навички, що включають такі компетентності як: комунакабельність; вміння розв’язувати конфліктні ситуації; приймати групові рішення; створювати презентаційну продукцію; здатність до роботи у команді; вміння вести переговори та ін.; особистісні професійні навички, які включають такі компетентності як: гнучкість; стресостійкість; емпатія; готовність до компромісу; креативність та аналітичне мислення; навички тайм-менеджменту та ін.; управлінські навички, основу яких складають такі компетентності як: володіння лідерськими якостями; вміння організувати командну роботу; делегувати повноваження; приймати стратегічні рішення; здатність працювати в умовах форс-мажору та ін. Досліджено, що формування «soft skills» під час занять студентів на спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» відбувається у процесі застосування інноваційних форм навчання: лекції (перевернута лекція, інтерактивна лекція, бінарна лекція, лекція-провокація, лекція-брейнстормінг, лекція-візуалізація та ін.) та практичні (семінар-дискусія, семінар-«мозковий штурм», семінар-карусель, семінар-кейс та ін.) й системи активних методів навчання (кейс-метод, ігрові методи, групові дискусії, брейнстормінг, метод проєктів, метод «Займи позицію», метод «Коло ідей», метод аналізу і діагностики ситуації, тренінг та ін.). Зроблено висновок, що одним з найважливіших аспектів підготовки майбутніх викладачів ЗВО є формування «soft skills», що дозволяє підготувати їх до роботи в інноваційних умовах жорсткої конкуренції на ринку освітніх послуг.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/10916
Розташовується у зібраннях:№ 24

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5285-Текст статті-13006-1-10-20210910.pdf220.18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.