Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/10995
Назва: Особливості вербальної взаємодії вчителя та учня в освітньому просторі школи (за творами Івана Франка)
Автори: Матковський, Михайло Йосипович
Ключові слова: освітній простір
Іван Франко
вербальна взаємодія
педагогічний вплив
особистість
Дата публікації: 2021
Видавництво: ДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"
Бібліографічний опис: Матковський М. Особливості вербальної взаємодії вчителя та учня в освітньому просторі школи (за творами Івана Франка) // Освітні обрії. - 2021. - Т. 52. - № 1. - С. 12-15.
Короткий огляд (реферат): Автором досліджуються особливості вербальної взаємодії вчителя та учня в освітньому просторі школи в контексті поглядів Івана Франка. Обґрунтовується необхідність пошуку нових стратегій та максимально сприятливих умов щодо підтримки процесів соціалізації, адаптації і самореалізації молоді в соціумі. Підкреслюється, що успіх педагогічного спілкування залежить від професійної підготовки, певних умінь і якостей учителя. Аргументується актуальність упровадження педагогічних ідей Івана Франка у процес навчання, виховання і розвитку особистості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/10995
Розташовується у зібраннях:Т. 52, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5330-Текст статті-13136-1-10-20210918.pdf230.77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.