Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/10995
Назва: | Особливості вербальної взаємодії вчителя та учня в освітньому просторі школи (за творами Івана Франка) |
Автори: | Матковський, Михайло Йосипович |
Ключові слова: | освітній простір Іван Франко вербальна взаємодія педагогічний вплив особистість |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | ДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" |
Бібліографічний опис: | Матковський М. Особливості вербальної взаємодії вчителя та учня в освітньому просторі школи (за творами Івана Франка) // Освітні обрії. - 2021. - Т. 52. - № 1. - С. 12-15. |
Короткий огляд (реферат): | Автором досліджуються особливості вербальної взаємодії вчителя та учня в освітньому просторі школи в контексті поглядів Івана Франка. Обґрунтовується необхідність пошуку нових стратегій та максимально сприятливих умов щодо підтримки процесів соціалізації, адаптації і самореалізації молоді в соціумі. Підкреслюється, що успіх педагогічного спілкування залежить від професійної підготовки, певних умінь і якостей учителя. Аргументується актуальність упровадження педагогічних ідей Івана Франка у процес навчання, виховання і розвитку особистості. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/10995 |
Розташовується у зібраннях: | Т. 52, № 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
5330-Текст статті-13136-1-10-20210918.pdf | 230.77 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.