Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/10995
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМатковський, Михайло Йосипович-
dc.date.accessioned2021-10-01T09:44:20Z-
dc.date.available2021-10-01T09:44:20Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationМатковський М. Особливості вербальної взаємодії вчителя та учня в освітньому просторі школи (за творами Івана Франка) // Освітні обрії. - 2021. - Т. 52. - № 1. - С. 12-15.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/10995-
dc.description.abstractАвтором досліджуються особливості вербальної взаємодії вчителя та учня в освітньому просторі школи в контексті поглядів Івана Франка. Обґрунтовується необхідність пошуку нових стратегій та максимально сприятливих умов щодо підтримки процесів соціалізації, адаптації і самореалізації молоді в соціумі. Підкреслюється, що успіх педагогічного спілкування залежить від професійної підготовки, певних умінь і якостей учителя. Аргументується актуальність упровадження педагогічних ідей Івана Франка у процес навчання, виховання і розвитку особистості.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"uk_UA
dc.subjectосвітній простірuk_UA
dc.subjectІван Франкоuk_UA
dc.subjectвербальна взаємодіяuk_UA
dc.subjectпедагогічний впливuk_UA
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.titleОсобливості вербальної взаємодії вчителя та учня в освітньому просторі школи (за творами Івана Франка)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Т. 52, № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5330-Текст статті-13136-1-10-20210918.pdf230.77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.