Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/10995
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Матковський, Михайло Йосипович | - |
dc.date.accessioned | 2021-10-01T09:44:20Z | - |
dc.date.available | 2021-10-01T09:44:20Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Матковський М. Особливості вербальної взаємодії вчителя та учня в освітньому просторі школи (за творами Івана Франка) // Освітні обрії. - 2021. - Т. 52. - № 1. - С. 12-15. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/10995 | - |
dc.description.abstract | Автором досліджуються особливості вербальної взаємодії вчителя та учня в освітньому просторі школи в контексті поглядів Івана Франка. Обґрунтовується необхідність пошуку нових стратегій та максимально сприятливих умов щодо підтримки процесів соціалізації, адаптації і самореалізації молоді в соціумі. Підкреслюється, що успіх педагогічного спілкування залежить від професійної підготовки, певних умінь і якостей учителя. Аргументується актуальність упровадження педагогічних ідей Івана Франка у процес навчання, виховання і розвитку особистості. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" | uk_UA |
dc.subject | освітній простір | uk_UA |
dc.subject | Іван Франко | uk_UA |
dc.subject | вербальна взаємодія | uk_UA |
dc.subject | педагогічний вплив | uk_UA |
dc.subject | особистість | uk_UA |
dc.title | Особливості вербальної взаємодії вчителя та учня в освітньому просторі школи (за творами Івана Франка) | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Т. 52, № 1 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
5330-Текст статті-13136-1-10-20210918.pdf | 230.77 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.