Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/11003
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНагачевська, Зіновія Іванівна-
dc.date.accessioned2021-10-01T11:22:26Z-
dc.date.available2021-10-01T11:22:26Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationНагачевська З.І. Вища освіта української молоді у змісті діяльності представників Східної Галичини в австрійському парламенті наприкінці ХІХ – на початку ХХ століть // Освітні обрії. - 2021. - Т. 52. - № 1. - С. 16-21.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/11003-
dc.description.abstractУ статті розкрито причини увиразнення питання про вищу освіту української молоді та особливості і способи його актуалізації на регіональному(Східна Галичина) і державному (австрійському) рівнях укінці ХІХ – на початку ХХ століть. Проаналізовано по-гляди українських педагогів, культурно-освітніх і громадсько-політичних діячів,обраних у 1880–1900 рр. до австрійської Державної ради, на шляхи розв'язання проблеми високошкільних студій у Східній Галичині. Акцентовано на змісті, методах і формах діяльності українських парламентарів і визначних репрезентантів національного громадсько-культурного поступу краю в царині відстоювання ідеї рідномовного університету.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"uk_UA
dc.subjectСхідна Галичинаuk_UA
dc.subjectДержавна радаuk_UA
dc.subjectпарламентuk_UA
dc.subjectпалата послівuk_UA
dc.subjectпосли-українціuk_UA
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.subjectЛьвівський університетuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectметодиuk_UA
dc.subjectформи освітньої діяльностіuk_UA
dc.titleВища освіта української молоді у змісті діяльності представників Східної Галичини в австрійському парламенті наприкінці ХІХ – на початку ХХ столітьuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Т. 52, № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5331-Текст статті-13140-1-10-20210918.pdf258.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.