Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/11004
Назва: | Структурно-компонентний аналіз поняття "критичне мислення" у психолого-педагогічному дискурсі |
Автори: | Овдійчук, Віта Анатоліївна |
Ключові слова: | мислення критичність мислення розвиток критичного мислення майбутні вчителі інформатики заклад вищої освіти |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | ДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" |
Бібліографічний опис: | Овдійчук В.А. Структурно-компонентний аналіз поняття "критичне мислення" у психолого-педагогічному дискурсі // Освітні обрії. - 2021. - Т. 52. - № 1. - С. 22-27. |
Короткий огляд (реферат): | У статті обґрунтовано актуальність проблеми розвитку критичного мислення у майбутніх учителів інформатики у процесі фахової підготовки. На основі теоретичного аналізу розкрито сутність поняття критичного мислення у психолого-педагогічному дискурсі. З'ясовано ознаки, основні компоненти критичного мислення; визначено низку вмінь і навичок, які входять до його складу. Доведено, що завдяки критичному мисленню майбутні вчителі зможуть досягти успіху у професійній кар'єрі, усебічно і гармонійно розвиватися, навчатися протягом життя. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/11004 |
Розташовується у зібраннях: | Т. 52, № 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
5332-Текст статті-13144-1-10-20210918.pdf | 249.95 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.