Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/11004
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОвдійчук, Віта Анатоліївна-
dc.date.accessioned2021-10-01T11:28:55Z-
dc.date.available2021-10-01T11:28:55Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationОвдійчук В.А. Структурно-компонентний аналіз поняття "критичне мислення" у психолого-педагогічному дискурсі // Освітні обрії. - 2021. - Т. 52. - № 1. - С. 22-27.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/11004-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано актуальність проблеми розвитку критичного мислення у майбутніх учителів інформатики у процесі фахової підготовки. На основі теоретичного аналізу розкрито сутність поняття критичного мислення у психолого-педагогічному дискурсі. З'ясовано ознаки, основні компоненти критичного мислення; визначено низку вмінь і навичок, які входять до його складу. Доведено, що завдяки критичному мисленню майбутні вчителі зможуть досягти успіху у професійній кар'єрі, усебічно і гармонійно розвиватися, навчатися протягом життя.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"uk_UA
dc.subjectмисленняuk_UA
dc.subjectкритичність мисленняuk_UA
dc.subjectрозвиток критичного мисленняuk_UA
dc.subjectмайбутні вчителі інформатикиuk_UA
dc.subjectзаклад вищої освітиuk_UA
dc.titleСтруктурно-компонентний аналіз поняття "критичне мислення" у психолого-педагогічному дискурсіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Т. 52, № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5332-Текст статті-13144-1-10-20210918.pdf249.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.