Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/11004
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Овдійчук, Віта Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2021-10-01T11:28:55Z | - |
dc.date.available | 2021-10-01T11:28:55Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Овдійчук В.А. Структурно-компонентний аналіз поняття "критичне мислення" у психолого-педагогічному дискурсі // Освітні обрії. - 2021. - Т. 52. - № 1. - С. 22-27. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/11004 | - |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовано актуальність проблеми розвитку критичного мислення у майбутніх учителів інформатики у процесі фахової підготовки. На основі теоретичного аналізу розкрито сутність поняття критичного мислення у психолого-педагогічному дискурсі. З'ясовано ознаки, основні компоненти критичного мислення; визначено низку вмінь і навичок, які входять до його складу. Доведено, що завдяки критичному мисленню майбутні вчителі зможуть досягти успіху у професійній кар'єрі, усебічно і гармонійно розвиватися, навчатися протягом життя. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" | uk_UA |
dc.subject | мислення | uk_UA |
dc.subject | критичність мислення | uk_UA |
dc.subject | розвиток критичного мислення | uk_UA |
dc.subject | майбутні вчителі інформатики | uk_UA |
dc.subject | заклад вищої освіти | uk_UA |
dc.title | Структурно-компонентний аналіз поняття "критичне мислення" у психолого-педагогічному дискурсі | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Т. 52, № 1 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
5332-Текст статті-13144-1-10-20210918.pdf | 249.95 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.