Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/11008
Назва: Організація інклюзивного навчання для дітей з особливими потребами в добу незалежності України (2011–2017 роки)
Автори: Шевченко, Світлана Миколаївна
Ключові слова: інклюзивна освіта
діти з особливими потребами
соціалізація
адаптація
реабілітаційна робота
законодавчі документи
педагогічний феномен
незалежність України
Дата публікації: 2021
Видавництво: ДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"
Бібліографічний опис: Шевченко С.М. Організація інклюзивного навчання для дітей з особливими потребами в добу незалежності України (2011–2017 роки) // Освітні обрії. - 2021. - Т. 52. - № 1. - С. 38-43.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена розкриттюорганізації інклюзивного навчаннядля дітей з особливими потребамив добу незалежності України. По-казано, що знаковим для дітей зособливими потребами є те, щоКабінет Міністрів України постановив: затвердити "Порядок організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах". Розкрито, що цей Порядок визначав вимоги до організації інклюзивного навчання в загально-освітніх навчальних закладах з ме-тою реалізації права дітей з особливими освітніми потребами; на освіту за місцем проживання, їх соціалізації та інтеграції в суспільство, залучення батьків до участі в навчально-виховному процесі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/11008
Розташовується у зібраннях:Т. 52, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5335-Текст статті-13156-1-10-20210918.pdf241.38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.