Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/11008
Назва: | Організація інклюзивного навчання для дітей з особливими потребами в добу незалежності України (2011–2017 роки) |
Автори: | Шевченко, Світлана Миколаївна |
Ключові слова: | інклюзивна освіта діти з особливими потребами соціалізація адаптація реабілітаційна робота законодавчі документи педагогічний феномен незалежність України |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | ДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" |
Бібліографічний опис: | Шевченко С.М. Організація інклюзивного навчання для дітей з особливими потребами в добу незалежності України (2011–2017 роки) // Освітні обрії. - 2021. - Т. 52. - № 1. - С. 38-43. |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена розкриттюорганізації інклюзивного навчаннядля дітей з особливими потребамив добу незалежності України. По-казано, що знаковим для дітей зособливими потребами є те, щоКабінет Міністрів України постановив: затвердити "Порядок організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах". Розкрито, що цей Порядок визначав вимоги до організації інклюзивного навчання в загально-освітніх навчальних закладах з ме-тою реалізації права дітей з особливими освітніми потребами; на освіту за місцем проживання, їх соціалізації та інтеграції в суспільство, залучення батьків до участі в навчально-виховному процесі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/11008 |
Розташовується у зібраннях: | Т. 52, № 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
5335-Текст статті-13156-1-10-20210918.pdf | 241.38 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.