Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/11013
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГордій, Ніна Миколаївна-
dc.date.accessioned2021-10-04T13:22:16Z-
dc.date.available2021-10-04T13:22:16Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationГордій Н. М. Виховання патріотичних почуттів у дітей старшого дошкільного віку засобом дитячої художньої літератури // Освітні обрії. - 2021. - Т. 52. - № 1. - С. 57-62.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/11013-
dc.description.abstractУ статті розкрито питання виховання патріотичних почуттів у дітей старшого дошкільного віку засобом дитячої художньої літератури. Аргументовано, що патріотичні почуття, які виховуються засобами художнього слова, пробуджують у дітей любов до героїчного, переконують у тому, що забудь-яких історичних часів у житті завжди є місце для подвигу, вірно-го служіння рідному народу, Батьківщині. Визначено напрями роботи з дітьми в освітньому просторі щодо добору художніх творів для виховання патріотичних почуттів; ураховано те, що вони вже володіють достатнім літературним багажем, безпомилково визначають жанрові особливості творів, розуміють сутність конкретного вчинку літературного героя, проявляють інтерес до художнього слова,книжок певної тематики і жанру.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"uk_UA
dc.subjectдіти старшого дошкільного вікуuk_UA
dc.subjectдитяча художня літератураuk_UA
dc.subjectпатріотичне вихованняuk_UA
dc.subjectзасоби художнього словаuk_UA
dc.subjectжанрuk_UA
dc.subjectзасібuk_UA
dc.subjectкнижкаuk_UA
dc.titleВиховання патріотичних почуттів у дітей старшого дошкільного віку засобом дитячої художньої літературиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Т. 52, № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5340-Текст статті-13168-1-10-20210918.pdf245.67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.