Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/11019
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯцура, Михайло Михайлович-
dc.contributor.authorГамарник, Анна Михайлівна-
dc.contributor.authorРачій, Богдан Іванович-
dc.date.accessioned2021-10-05T07:18:19Z-
dc.date.available2021-10-05T07:18:19Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЯцура М. М., Гамарник А. М., Рачій Б. І. Силлабус та навчально-методичний комплекс дисциплін: спільності і відмінності // Освітні обрії. - 2021. - Т. 52. - № 1. - С. 78-84.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/11019-
dc.description.abstractУ статті проведено порівняльний аналіз структур, змісту і значення силлабусу та НМК загального курсу фізики з розділу "Оптика", розроблених для студентів спеціальності "Фізика і астрономія". На його основі зроблено висновок, що якщо НМК доповнити частинами силлабусу, які в НМК відсутні, то без найменшої шкоди для організації навчально-виховного процесу можна обійтися без силлабусу. Запропоновано нову (розширену) структуру НМК.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"uk_UA
dc.subjectсиллабусuk_UA
dc.subjectнавчально-методичний комплексuk_UA
dc.subjectметодичний супровідuk_UA
dc.subjectпорівняльний аналізuk_UA
dc.titleСиллабус та навчально-методичний комплекс дисциплін: спільності і відмінностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Т. 52, № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5346-Текст статті-13186-1-10-20210919.pdf276.05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.