Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/11028
Назва: Основні педагогічні підходи та їх вплив на формування навчальних технологій
Інші назви: Basic pedagogical approaches and their impact on the formation of educational technologies
Автори: Сікорський, Петро Іванович
Ключові слова: навчальна технологія
освітній процес
педагогічний підхід
особистісно орієнтований
компетентнісний
діяльнісний
аксіологічний
акмеологічний
синергетичний
диференційований підходи
Дата публікації: 2021
Видавництво: ДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"
Бібліографічний опис: Сікорський П. І. Основні педагогічні підходи та їх вплив на формування навчальних технологій // Освітні обрії. - 2021. - Т. 52. - № 1. - С. 96-100.
Короткий огляд (реферат): У науковій статті досліджується поняття педагогічного підходу, його сутність і значення для моделювання навчальних технологій; даються визначення особистісно орієнтованого,компетентнісного, діяльнісного, аксіологічного, акмеологічного, синергетичного, диференційованого підходів. Обгрунтовується їхня роль і місце у структурі тієї чи іншої навчальної технології. Наголошується на тому, що під час проєктування навчальних технологій здебільшого враховуються основні складові: зміст, прийоми і методи, форми навчання та засоби.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/11028
Розташовується у зібраннях:Т. 52, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5349-Текст статті-13196-1-10-20210919.pdf205.85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.