Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/11028
Назва: | Основні педагогічні підходи та їх вплив на формування навчальних технологій |
Інші назви: | Basic pedagogical approaches and their impact on the formation of educational technologies |
Автори: | Сікорський, Петро Іванович |
Ключові слова: | навчальна технологія освітній процес педагогічний підхід особистісно орієнтований компетентнісний діяльнісний аксіологічний акмеологічний синергетичний диференційований підходи |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | ДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" |
Бібліографічний опис: | Сікорський П. І. Основні педагогічні підходи та їх вплив на формування навчальних технологій // Освітні обрії. - 2021. - Т. 52. - № 1. - С. 96-100. |
Короткий огляд (реферат): | У науковій статті досліджується поняття педагогічного підходу, його сутність і значення для моделювання навчальних технологій; даються визначення особистісно орієнтованого,компетентнісного, діяльнісного, аксіологічного, акмеологічного, синергетичного, диференційованого підходів. Обгрунтовується їхня роль і місце у структурі тієї чи іншої навчальної технології. Наголошується на тому, що під час проєктування навчальних технологій здебільшого враховуються основні складові: зміст, прийоми і методи, форми навчання та засоби. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/11028 |
Розташовується у зібраннях: | Т. 52, № 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
5349-Текст статті-13196-1-10-20210919.pdf | 205.85 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.