Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/11033
Title: Роль моделювання в удосконаленні професійної майстерності викладача закладу вищої освіти
Other Titles: The role of modeling in improving the professional skills of a teacher in higher education
Authors: Ковальчук, Віра Миколаївна
Keywords: моделювання
професійна майстерність
освітній процес
творча діяльність
освітній простір
Issue Date: 2021
Publisher: ДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"
Citation: Ковальчук В. М. Роль моделювання в удосконаленні професійної майстерності викладача закладу вищої освіти // Освітні обрії. - 2021. - Т. 52. - № 1. - С. 107-110.
Abstract: У статті розглянуто наукові по-гляди на визначення поняття "моделювання", "професійна майстерність". Проаналізовано основні підходи до розуміння суті моделювання в сучасній науковій літературі. Науковець зазначає, що моделювання нерозривно пов'язане з проєктною, мотиваційною і діяльнісною сферами особистості; простежує взаємозв'язок між поняття-ми "моделювання" і "проєктування"; робить висновок про важливість мотивації студентів до застосування педагогічного моделювання в освітньому процесі, ефективність і результативність діяльності за умови наявності сильних і яскравих мотивів, які спонукатимуть до дії. Доведено, що моделювання є важливим компонентом у складі професійної майстерності будь-якого фахівця. Педагогічна майстерність конкретизується автором як складне особистісне утворення,що охоплює сферу моральних цінностей, емоцій, інтелекту. Підкреслено, що педагогічна майстерність може бути сформованою завдяки особливим умовам, основними з яких є мотивація до творчої діяльності. Розглянуто професійну підготовку викладача закладу вищої освіти до використання моделювання в освітньому процесі.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/11033
Appears in Collections:Т. 52, № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5351-Текст статті-13204-1-10-20210919.pdf191.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.