Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/1113
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКецик-Зінченко, Уляна Василівна-
dc.date.accessioned2020-01-22T09:57:59Z-
dc.date.available2020-01-22T09:57:59Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКецик-Зінченко У. В. Вплив англомовних фахових текстів на вивчення термінологічної лексики студентами немовних факультетів / У. В. Кецик-Зінченко // Освітній простір України. - 2019. Вип. 16. - С. 198-205uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1113-
dc.description.abstractУ статті наголошується на важливому значенні іншомовного професійно-орієнтованого читання у формуванні фахової іншомовної комунікативної компетентності у студентів немовних факультетів. Автор розкриває роль автентичних іншомовних фахових текстів у вивченні термінологічної лексики, володіння якою є основним критерієм знання фаху. Наголошується, що вивчення іншомовної термінологічної лексики відповідно до фахової підготовки студентів, а відтак і формування їхньої іншомовної лексичної компетентності, буде тим успішнішим, чим краще зроблений відбір і методична класи­ фікація фахового матеріалу, який використовується в навчальному процесі. Розглянуто три етапи вивчення термінологічної лексики на базі англомовних фахових текстів; дається опис вправ, які застосовуються при опрацюванні термінів на кожному етапі.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectпрофесійно-орієнтоване читанняuk_UA
dc.subjectангломовні фахові текстиuk_UA
dc.subjectтермінологічна лексикаuk_UA
dc.subjectіноземна моваuk_UA
dc.subjectіншомовна комунікативна компетенціяuk_UA
dc.titleВплив англомовних фахових текстів на вивчення термінологічної лексики студентами немовних факультетівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 16

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
30.pdf177.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.