Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/11176
Назва: Архетип різдвяної казки в українській та хорватській інтерпретаціях
Інші назви: Archetype of the Christmas tale in Ukrainian and Croatian interpretations
Автори: Кравець, Ольга
Ключові слова: порівняльний метод
жанр різдвяної казки
святочне оповідання
Зоя Вишгородська
Іван Керницький
класик хорватської дитячої літератури Нада Івелич
«Різдвяна казка»
Дата публікації: 2021
Видавництво: Симфонія форте
Бібліографічний опис: Кравець О. Архетип різдвяної казки в українській та хорватській інтерпретаціях // Султанівські читання. - 2021. - Вип. 10. - С. 95-103.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена вивченню жанру різдвяної казки, «святочному оповіданню» на прикладі порівняльного аналізу окремих творів українських письменників Зої Вишгородської, Івана Керницького та класика хорватської дитячої літератури Нади Івелич. Метою цього дослідження є проаналізувати твори різдвяного циклу трьох самобутніх авторів, двох письменників української діяспори – Зої Вишгородської та Івана Керницького, а також хорватської дитячої письменниці Нади Івелич. Автори мають у своєму доробку однойменні твори із назвою «Різдвяна казка», дуже різні за змістом, але й, водночас, дуже близькі тематично. Дослідницька методика базується на залученні порівняльного, інтертекстуального, описового методів та методу аналізу. Результати. На основі зіставного аналізу творів українських письменників Зої Вишгородської та Івана Керницького, а також хорватської письменниці Нади Івелич вивчається та простежується розвиток жанру різдвяної казки (святочного оповідання) в українській та хорватській літературах минулого століття. Новизна дослідження. Авторка пропонує компаративну літературознавчу студію для вивчення жанру різдвяної казки (святочного оповідання) в українській та хорватській літературах. Практична вартість. Твори українських письменників та хорватської письменниці, класика дитячої літератури, можуть бути цікаві для вивчення в курсах університетських дисциплін – історії літератури, дитячої літератури. Порівняльний аспект вивчення цієї проблеми можна використовувати як ілюстративний матеріал для різних вибіркових курсів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/11176
Розташовується у зібраннях:№ 10

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5305-Текст статті-13052-1-10-20210913.pdf345.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.