Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/11257
Назва: Внутрішній туризм як стратегічний напрямок розвитку ринку туристичних послуг та рішення соціально-економічних проблем
Інші назви: Domestic tourism as a strategic direction of development of the market of tourist services and solving social and economic problems
Автори: Краснокутська, Юлія Вадимівна
Ключові слова: внутрішній туризм
туристичні послуги
мультиплікативний ефект
соціально-економічні проблеми
Дата публікації: 2018
Видавництво: ДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"
Бібліографічний опис: Краснокутська Ю. В. Внутрішній туризм як стратегічний напрямок розвитку ринку туристичних послуг та рішення соціально-економічних проблем // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Економіка. - 2018. - № 13. - С. 74-79.
Короткий огляд (реферат): Досліджено проблеми розвитку туризму в Україні, проаналізовано вплив внутрішнього туризму на економічну та соціальну сферу. Наведено основні заходи з розвитку внутрішнього туризму
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/11257
Розташовується у зібраннях:№ 13

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Краснокутська Ю. В..pdf374.48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.