Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/11277
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШурпа, Світлана Ярославівна-
dc.date.accessioned2021-11-29T13:56:11Z-
dc.date.available2021-11-29T13:56:11Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationШурпа С. Я. Роль соціально відповідального маркетингу у відтворенні людського капіталу // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Економіка. - 2018. - № 13. - С. 136-141.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/11277-
dc.description.abstractУ статті досліджено застосування маркетингових інструментів для більш ефективної реалізації процесів відтворення людського капіталу на різних етапах (формування, розвиток, використання та збереження). Питання відтворення людського капіталу розглядаються за такими сферами як освіта, охорона здоров’я та соціально-трудова сфера. Зазначено, що в сучасних умовах соціальна відповідальність має стати об’єднуючою національною ідеєю, основою побудови всієї системи суспільних відносин, їх домінантою і охоплювати всі етапи відтворення людського капіталу. Обгрунтовано, що соціально невідповідальний маркетинг веде до формування, нагромадження та поширення фіктивного людського капіталу та інших його непродуктивних форм.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"uk_UA
dc.subjectсоціально відповідальний маркетингuk_UA
dc.subjectвідтворення людського капіталуuk_UA
dc.subjectмаркетингові інструментиuk_UA
dc.subjectсамомаркетингuk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectохорона здоров’я та соціально-трудова сфераuk_UA
dc.titleРоль соціально відповідального маркетингу у відтворенні людського капіталуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 13

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Шурпа С. Я.pdf378.63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.