Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/11290
Title: Сучасна концепція міжнародного маркетингу в умовах глобалізації економіки
Authors: Гречаник, Наталя Юріївна
Михайлишин, Лілія Іванівна
Keywords: міжнародний маркетинг
глобалізація економіки
міжнародні ринки
маркетингові підходи
світова економіка
організація
Issue Date: 2018
Publisher: ДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"
Citation: Гречаник Н. Ю., Михайлишин Л. І. Сучасна концепція міжнародного маркетингу в умовах глобалізації економіки // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Економіка. - 2018. - № 13. - С. 208-213.
Abstract: У статті розглянуто розширення і поглиблення маркетингових підходів організацій, що проводять або мають намір проводити комерційну діяльність за межами національного ринку, де конкуренція має інтернаціональний характер. Виявлено, що глобалізація робить доступними світові ресурси: природні, технологічні, інформаційні, інтелектуальні, збільшує комерційні можливості для компаній будь-якого ринку та рівня і зумовлює необхідність міжнародного маркетингу. Обгрунтовано, що глобалізація економіки, динамічність інновацій, технологічний прогрес, економічна нестабільність в світі, конкурентні умови ринку зумовлюють актуальність міжнародного маркетингу.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/11290
Appears in Collections:№ 13

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гречаник Н. Ю., Михайлишин Л. І..pdf374.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.