Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/11290
Назва: Сучасна концепція міжнародного маркетингу в умовах глобалізації економіки
Автори: Гречаник, Наталя Юріївна
Михайлишин, Лілія Іванівна
Ключові слова: міжнародний маркетинг
глобалізація економіки
міжнародні ринки
маркетингові підходи
світова економіка
організація
Дата публікації: 2018
Видавництво: ДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"
Бібліографічний опис: Гречаник Н. Ю., Михайлишин Л. І. Сучасна концепція міжнародного маркетингу в умовах глобалізації економіки // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Економіка. - 2018. - № 13. - С. 208-213.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто розширення і поглиблення маркетингових підходів організацій, що проводять або мають намір проводити комерційну діяльність за межами національного ринку, де конкуренція має інтернаціональний характер. Виявлено, що глобалізація робить доступними світові ресурси: природні, технологічні, інформаційні, інтелектуальні, збільшує комерційні можливості для компаній будь-якого ринку та рівня і зумовлює необхідність міжнародного маркетингу. Обгрунтовано, що глобалізація економіки, динамічність інновацій, технологічний прогрес, економічна нестабільність в світі, конкурентні умови ринку зумовлюють актуальність міжнародного маркетингу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/11290
Розташовується у зібраннях:№ 13

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гречаник Н. Ю., Михайлишин Л. І..pdf374.48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.