Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/11321
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМатвеєва, Наталія Олексіївна-
dc.date.accessioned2021-12-03T07:33:40Z-
dc.date.available2021-12-03T07:33:40Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationнемаєuk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/11321-
dc.descriptionнемаєuk_UA
dc.description.abstractУ статті розкрито функціонально-змістові характеристики діяльності учителя в умовах інклюзіїuk_UA
dc.description.sponsorshipнемаєuk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherКреативний простір: ел.ж-л. Харків СГ НТМ "Новий курс"uk_UA
dc.relation.ispartofseries№1;-
dc.subjectдіяльність, супровід, розвиток, корекція, функціїuk_UA
dc.titleЗасадничі функції учителя інклюзивного закладу освітиuk_UA
dc.title.alternativeЗасадничі функції учителя інклюзивного закладу освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
№-1.pdf1.96 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.