Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/11343
Title: Формування стратегій позиціонування товарів дитячого сегменту: напрямки та особливості
Authors: Баран, Ростислав Ярославович
Романчукевич, Мар’яна Йосипівна
Keywords: позиціонування
дитячий сегмент
стратегії
Issue Date: 2014
Publisher: ДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"
Citation: Баран Р. Я. Формування стратегій позиціонування товарів дитячого сегменту: напрямки та особливості // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Економіка. - 2014. - № 10. - С. 87-96.
Abstract: Запропоновано алгоритм позиціонування на ринку товарів для дітей та визначено варіанти їх позиціонування в залежності від обраного вікового сегменту. Визначено напрямки та основні ознаки сегментації ринку дитячих товарів. Проведено позиціонування підприємства та його конкурентів на основі чинників успіху за допомогою позиційних карт.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/11343
Appears in Collections:№ 10

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Баран Р.Я., Романчукевич М.Й. С.87-96.pdf402.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.