Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/11343
Назва: Формування стратегій позиціонування товарів дитячого сегменту: напрямки та особливості
Автори: Баран, Ростислав Ярославович
Романчукевич, Мар’яна Йосипівна
Ключові слова: позиціонування
дитячий сегмент
стратегії
Дата публікації: 2014
Видавництво: ДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"
Бібліографічний опис: Баран Р. Я. Формування стратегій позиціонування товарів дитячого сегменту: напрямки та особливості // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Економіка. - 2014. - № 10. - С. 87-96.
Короткий огляд (реферат): Запропоновано алгоритм позиціонування на ринку товарів для дітей та визначено варіанти їх позиціонування в залежності від обраного вікового сегменту. Визначено напрямки та основні ознаки сегментації ринку дитячих товарів. Проведено позиціонування підприємства та його конкурентів на основі чинників успіху за допомогою позиційних карт.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/11343
Розташовується у зібраннях:№ 10

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Баран Р.Я., Романчукевич М.Й. С.87-96.pdf402.9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.