Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/11343
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБаран, Ростислав Ярославович-
dc.contributor.authorРоманчукевич, Мар’яна Йосипівна-
dc.date.accessioned2021-12-06T13:28:39Z-
dc.date.available2021-12-06T13:28:39Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationБаран Р. Я. Формування стратегій позиціонування товарів дитячого сегменту: напрямки та особливості // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Економіка. - 2014. - № 10. - С. 87-96.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/11343-
dc.description.abstractЗапропоновано алгоритм позиціонування на ринку товарів для дітей та визначено варіанти їх позиціонування в залежності від обраного вікового сегменту. Визначено напрямки та основні ознаки сегментації ринку дитячих товарів. Проведено позиціонування підприємства та його конкурентів на основі чинників успіху за допомогою позиційних карт.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"uk_UA
dc.subjectпозиціонуванняuk_UA
dc.subjectдитячий сегментuk_UA
dc.subjectстратегіїuk_UA
dc.titleФормування стратегій позиціонування товарів дитячого сегменту: напрямки та особливостіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 10

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Баран Р.Я., Романчукевич М.Й. С.87-96.pdf402.9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.