Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/11352
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБойко, Маргарита Мирославівна-
dc.date.accessioned2021-12-07T08:08:05Z-
dc.date.available2021-12-07T08:08:05Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationБойко М. М. Формування ціннісних орієнтирів, норм та переконань як шлях до створення базових засад соціального капіталу підприємств сфери послуг // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Економіка. - 2014. - № 10. - С. 137-142.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/11352-
dc.description.abstractРозглянуто проблеми формування цінностей організації як шлях до створення базових засад соціального капіталу підприємств сфери послуг. Досліджено взаємозв’язок цінностей і норм із загальнолюдськими цінностями та іншими компонентами соціального капіталу; запропоновано практичні інструменти формування цінностей в організації.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"uk_UA
dc.subjectсоціальний капіталuk_UA
dc.subjectцінностіuk_UA
dc.subjectціннісні орієнтириuk_UA
dc.subjectнормиuk_UA
dc.titleФормування ціннісних орієнтирів, норм та переконань як шлях до створення базових засад соціального капіталу підприємств сфери послугuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 10

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бойко М.М. С.137-142.pdf230 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.