Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/11373
Title: Використання опитувань громадської думки в дослідженні іміджу в політиці.
Authors: Кобець, Юлія Василівна
Issue Date: Jan-2021
Citation: Кобець Ю. Використання опитувань громадської думки в дослідженні іміджу в політиці. I International science conference on multidisciplinary research. Berlin, Germany, January 19-21. С.90-903.
Abstract: Імідж політичного лідера формується на основі як мінімум двох основних факторів: очікувань виборців та індивідуальних особливостей самого політика. Однак варто враховувати, що в сучасному політичному житті, коли широко використовуються ефективні методи політичної реклами у ЗМІ та здійснюється потужний і всеохоплюючий тиск на громадську думку, імідж “лідера-дляпубліки” може значно відрізнятися від “лідера-реальної-особистості”.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/11373
ISSN: 978-1-63684-352-0
Appears in Collections:Статті та тези (ФІПМВ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кобець Ю. Використання опитувань_2021.pdf960.94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.