Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/11373
Назва: Використання опитувань громадської думки в дослідженні іміджу в політиці.
Автори: Кобець, Юлія Василівна
Дата публікації: січ-2021
Бібліографічний опис: Кобець Ю. Використання опитувань громадської думки в дослідженні іміджу в політиці. I International science conference on multidisciplinary research. Berlin, Germany, January 19-21. С.90-903.
Короткий огляд (реферат): Імідж політичного лідера формується на основі як мінімум двох основних факторів: очікувань виборців та індивідуальних особливостей самого політика. Однак варто враховувати, що в сучасному політичному житті, коли широко використовуються ефективні методи політичної реклами у ЗМІ та здійснюється потужний і всеохоплюючий тиск на громадську думку, імідж “лідера-дляпубліки” може значно відрізнятися від “лідера-реальної-особистості”.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/11373
ISSN: 978-1-63684-352-0
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ФІПМВ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кобець Ю. Використання опитувань_2021.pdf960.94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.