Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/11373
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКобець, Юлія Василівна-
dc.date.accessioned2021-12-08T07:28:03Z-
dc.date.available2021-12-08T07:28:03Z-
dc.date.issued2021-01-
dc.identifier.citationКобець Ю. Використання опитувань громадської думки в дослідженні іміджу в політиці. I International science conference on multidisciplinary research. Berlin, Germany, January 19-21. С.90-903.uk_UA
dc.identifier.issn978-1-63684-352-0-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/11373-
dc.description.abstractІмідж політичного лідера формується на основі як мінімум двох основних факторів: очікувань виборців та індивідуальних особливостей самого політика. Однак варто враховувати, що в сучасному політичному житті, коли широко використовуються ефективні методи політичної реклами у ЗМІ та здійснюється потужний і всеохоплюючий тиск на громадську думку, імідж “лідера-дляпубліки” може значно відрізнятися від “лідера-реальної-особистості”.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.titleВикористання опитувань громадської думки в дослідженні іміджу в політиці.uk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Статті та тези (ФІПМВ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кобець Ю. Використання опитувань_2021.pdf960.94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.