Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/11611
Назва: Сучасні тенденції інтернет-реклами
Автори: Баран, Ростислав Ярославович
Романчукевич, Мар’яна Йосипівна
Ключові слова: інтернет-реклама
веб-сайт
маркетинг
Інтернет
Дата публікації: 2011
Видавництво: ДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"
Бібліографічний опис: Баран Р. Я., Романчукевич М. Й Сучасні тенденції інтернет-реклами // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Економіка. - 2011. - № 8. - С. 138-145.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто можливості використання засобів Інтернет для вирішення маркетингових завдань компаній. Проаналізовано інтернет-рекламу як ефективний інструмент маркетингу. Визначено сучасні тенденції, новітні методи та технології подання рекламної інформації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/11611
Розташовується у зібраннях:№ 8

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Баран Р.Я., Романчукевич М.Й. С.138-145.pdf324.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.