Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/11656
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦюняк, Оксана Петрівна-
dc.date.accessioned2021-12-28T07:51:52Z-
dc.date.available2021-12-28T07:51:52Z-
dc.date.issued2021-12-
dc.identifier.citationУ монографії схарактеризовано сутнісні ознаки базових понять дослідження у вимірі дефінітивного аналізу, обґрунтовано теоретико-методологічні, концептуальні та методичні засади професійної підготовки майбутніх вчителів початкових класів в умовах цифрової трансформації освіти. Проаналізовано нормативно-правову базу підготовки вчителів в Україні та за кордоном, висвітлено сучасний стан професійної підготовки здобувачів вищої освіти. Визначено освітні можливості онлайн-сервісів, соціальних мереж у формуванні цифрової компетентності та готовності майбутніх педагогів до застосування цифрових технологій у професійній діяльності. Монографію адресовано викладачам закладів вищої освіти, закладів фахової передвищої освіти, науковцям, здобувачам вищої освіти, здобувачам другого (магістерського) рівня вищої освіти, учителям, освітянам.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-7926-24-4-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/11656-
dc.description.abstractУ монографії схарактеризовано сутнісні ознаки базових понять дослідження у вимірі дефінітивного аналізу, обґрунтовано теоретико-методологічні, концептуальні та методичні засади професійної підготовки майбутніх вчителів початкових класів в умовах цифрової трансформації освіти. Проаналізовано нормативно-правову базу підготовки вчителів в Україні та за кордоном, висвітлено сучасний стан професійної підготовки здобувачів вищої освіти. Визначено освітні можливості онлайн-сервісів, соціальних мереж у формуванні цифрової компетентності та готовності майбутніх педагогів до застосування цифрових технологій у професійній діяльності.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВидавець Кушнір Г. М.uk_UA
dc.subjectпідготовка, професійна підготовка, вчителі початкових класів, здобувачі вищої освіти,педагоги, заклад вищої освіти, цифровізація, цифрова трансформація освіти, діджиталізація, цифрова компетентність, цифрові технологіїuk_UA
dc.titleПрофесійна підготовка майбутніх вчителів початкових класів в умовах цифрової трансформації освітиuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Цюняк О.П._МОНОГРАФІЯ.pdfМонографія4.51 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.