Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/11697
Назва: Маркетингова орієнтація управління промисловим підприємством
Автори: Бісик, Іван Іванович
Гречаник, Наталя Юріївна
Ключові слова: маркетинг
маркетингове управління
промислове підприємство
маркетингова діяльність
Дата публікації: 2011
Видавництво: ДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"
Бібліографічний опис: Бісик І.І., Гречаник Н. Ю. Маркетингова орієнтація управління промисловим підприємством // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Економіка. - 2011. - № 8. - С. 322-326.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто особливості застосування маркетингу у виробничій сфері та управління ним, враховуючи ряд ринкових чинників і, зокрема, передові технології та прогресивні методи управління.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/11697
Розташовується у зібраннях:№ 8

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бісик І.І., Гречаник Н.Ю. С.322-326.pdf213.91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.