Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/11699
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКіліченко, Оксана Іванівна-
dc.date.accessioned2021-12-30T09:22:31Z-
dc.date.available2021-12-30T09:22:31Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКіліченко О.І. Підготовка студентів до педагогічної взаємодії із дітьми дошкільного і молодшого шкільного віку зі внутрішньо переміщених сімей. Молодь і ринок, № 4 (190), 2021. С. 104-109.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/11699-
dc.description.abstractУ статті розглянуто особливості підготовки майбутніх педагогів до педагогічної взаємодії з дітьми дошкільного і молодшого шкільного віку зі внутрішньо переміщених сімей. Зазначено, що такі діти попадають в нові умови освітнього та національного середовища. Внаслідок чого виникають проблеми з адаптацією до соціокультурного середовища. Вирішальну роль у процесі адаптації дитини відіграє педагог. Визначено, що важливим напрямом підготовки до педагогічної взаємодії є впровадження в освітній процес розв’язування навчально-професійних ситуацій з використанням технології case-study.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectвнутрішньо переміщені сім’ї; педагогічна взаємодія; підготовка до педагогічної взаємодії; навчально-професійні ситуації.uk_UA
dc.titleПідготовка студентів до педагогічної взаємодії із дітьми дошкільного і молодшого шкільного віку зі внутрішньо переміщених сімей.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kilichenko.docx50.67 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.