Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/11768
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГоян, Ігор Миколайович-
dc.date.accessioned2022-01-11T09:41:42Z-
dc.date.available2022-01-11T09:41:42Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСоціально-психологічні умови і чинники підвищення рівня самоорганізації молоді / Теоретичні і прикладні проблеми психології та соціальної роботи : зб. наук. праць Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. – Сєвєродонецьк : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2021. – № 3 (56). – Т. 3. – С. 5 – 14.uk_UA
dc.identifier.issnISSN 2219-2654-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/11768-
dc.description.abstractУ статті розкрито провідні соціально-психологічні умови та чинники підвищення рівня самоорганізації молоді в період суспільних трансформацій. В систему умов підвищення рівня самоорганізації молоді включено організаційні умови, які забезпечують динаміку зближення реального досвіду, представленого індивідуальними, особистісними та субʼєктно-діяльнісними характеристиками молоді (організаційно-економічні, організаційно-середовищні, організаційно особистісні); методичні умови, які забезпечують освоєння і присвоєння соціальних норм (діяльнісних, оціночних, розвивальних); орієнтаційні умови, завдяки яким відбувається орієнтація субʼєкта самоорганізації на самореалізацію, саморозвиток та самовдосконалення з опорою на резервні можливості особистості; соціальні умови, які дозволяють освоїти та присвоїти соціальні норми (соціально-економічні, соціально-психологічні), освітньо-розвивальні (орієнтовані та субʼєктний підхід, гуманізацію та комплексність у процесі самоорганізації); психологічні, а саме особистісні (розвиток готовності молоді до самоорганізації, урахування та знання соціально-психологічних особливостей даного процесу, формування високої мотивації на досягнення результатів самоорганізації) та субʼєктні (максимальне забезпечення у ході діяльності субʼєктної позиції молоді; розвиток рефлексії). Виявлено сукупність соціально-психологічних чинників підвищення рівня самоорганізації молоді, до яких належать: обʼєктивні (системно-освітні, технолого-освітні, інформаційні, потенційно-освітні), обʼєктивно-субʼєктивні (соціокультурні, соціально-перцептивні, соціально-інтерактивні, самоосвітні), субʼєктивні (мотиваційно-цільові, рефлексивно-розвивальні, потенційно-субʼєктивні). Емпірично доведено, що програмно-цільовий проєкт забезпечує підвищення рівня самоорганізації молоді в період суспільних трансформацій.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherСхідноукраїнський національний університет імені Володимира Даляuk_UA
dc.relation.ispartofseries№3 (56);-
dc.subjectмолодь, самоорганізація, соціально-психологічне забезпечення, оптимізація процесу самоорганізації, суспільні трансформаціїuk_UA
dc.subjectyouth, self-organization, social and psychological support, optimization of self-organization process, social transformationsuk_UA
dc.titleСоціально-психологічні умови і чинники підвищення рівня самоорганізації молодіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті та тези (ФП)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8-DOI.pdfГоян І.М. Соціально-психологічні умови і чинники підвищення рівня самоорганізації молоді3.84 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.