Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/11842
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЦюняк, Оксана Петрівна-
dc.contributor.authorСултанова, Лейла Юріївна-
dc.date.accessioned2022-01-21T07:28:56Z-
dc.date.available2022-01-21T07:28:56Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЦюняк О.П., Султанова Л.Ю. Осмислення проблеми професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів в умовах цифрової трансформації освіти. АКАДЕМІЧНІ СТУДІЇ. СЕРІЯ «ПЕДАГОГІКА», 2(3), С. 208−214.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/11842-
dc.description.abstractУ статті розглянуто теоретичні засади професійної підготовки майбутніх вчителів початкових класів у закладах вищої освіти. Обґрунтовано необхідність цифрової трансформації системи освіти, організації освітнього процесу у закладах вищої освіти з упровадженням інноваційних та цифрових технологій. Систематизовано нормативно-правові документи, які характеризують доцільність впровадження діджиталізації в освіті. Охарактеризовано сутність понять «професійна підготовка», «цифровізація». Представлено й узагальнено результати опитування здобувачів вищої освіти Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. З’ясовано, що до першочергових завдань розвитку вищої освіти в умовах цифровізації слід віднести не лише ресурсне наповнення освітнього середовища сучасними цифровими засобами навчання, а й підготовку викладачів та здобувачів вищої освіти до ефективного їх використання. Саме вміння користуватися цифровими технологіями забезпечують готовність майбутніх вчителів початкових класів до використання цифрових технологій у професійній діяльності та створює основу для формування у них цифрової грамотності та цифрової компетентності. Доведено, що цифровізація сприяє гнучкості освітнього процесу у закладах вищої освіти, забезпечує формування конкурентноспроможних фахівців, котрі вчаться швидко адаптовуватися до умов, що змінюються непередбачувано та стрімко (запровадження карантину). На наше переконання, доцільним є оснащення приміщень у закладах вищої освіти, у яких проводяться заняття, новими взірцями технічних засобів навчання. Покращить процес підготовки здобувачів вищої освіти і відкриття спеціалізованих приміщень для проведення занять та самостійної роботи: інтернет-класи, мультимедійні аудиторії, де проводяться навчальні заняття з використанням мультимедійних та цифрових технологій. Окрім того, цифрова трансформація освіти посилює мотивацію у майбутніх вчителів початкових класів до самоосвіти і саморозвитку, сприяє досягненню нових освітніх результатів, адекватних вимогам цифрового суспільства.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherАКАДЕМІЧНІ СТУДІЇ. СЕРІЯ «ПЕДАГОГІКА»uk_UA
dc.relation.ispartofseries2(3);-
dc.subjectпрофесійна підготовка, цифровізація, цифрові технології, вчитель початкових класів, заклад вищої освіти, цифрова трансформація освіти.uk_UA
dc.titleОсмислення проблеми професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів в умовах цифрової трансформації освіти.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті та тези (ПФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Цюняк О.П._Султанова Л.Ю. (Академічні студії).pdf263.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.