Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/11843
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSultanova, Leila-
dc.contributor.authorKhomych, Lidiia-
dc.contributor.authorTsiuniak, Oksana-
dc.contributor.authorRomaniuk, Oksana-
dc.contributor.authorЦюняк, Оксана Петрівна-
dc.date.accessioned2022-01-21T07:30:09Z-
dc.date.available2022-01-21T07:30:09Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationSultanova, L., Khomych, L., Tsiuniak, O., Romaniuk, O. (2021). Structural and functional model of developing pedagogical skills of teachers of economics in Master’s degree programmes. ICHTML 2021: SHS Web of Conferences 104. Second International Conference on History, Theory and Methodology of Learning (ICHTML 2021). Article Number 02013. Number of page(s) 9. pp.1−9.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/11843-
dc.description.abstractУ статті представлена структурно-функціональна модель розвитку педагогічної майстерності викладачів економічних дисциплін в умовах магістратури та здійснено її теоретичне обґрунтування, доведена доцільність її використання. Проаналізовано взаємопов’язані між собою блоки запропонованої моделі, а саме теоретичний, змістовий та результативний. Охарактеризовано компоненти, критерії та рівні педагогічної майстерності. У статті визначені такі підходи до розвитку педагогічної майстерності викладачів економічних дисциплін в умовах магістратури, як психодидактичний, компетентнісний, діяльнісний та інноваційний; охарактеризовані принципи, яких необхідно дотримуватися в процесі розвитку педагогічної майстерності викладачів економічних дисциплін в умовах магістратури, а саме професійної спрямованості, суб’єктності, пріоритету активних методів навчання та інтерактивних технологій, самовдосконалення. Експериментально перевірено ефективніть впровадження структурно-функціональної моделі розвитку педагогічної майстерності викладачів економічних дисциплін в умовах магістратури.uk_UA
dc.publisherEDP Sciences, SHS Web of Conferencesuk_UA
dc.relation.ispartofseries104;-
dc.subjectструктурно-функціональна модель, педагогічна майстерність, викладач економічних дисциплін, магістратура, педагогічна компетентність.uk_UA
dc.subjectstructural and functional model, pedagogical skills, economics teacher, Master’s degree programmes, pedagogical competence.uk_UA
dc.titleStructural and functional model of developing pedagogical skills of teachers of economics in Master’s degree programmes.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті та тези (ПФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sultanova, L., Tsiuniak, O..pdf1.06 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.