Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/11845
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЦюняк, Оксана Петрівна-
dc.date.accessioned2022-01-21T07:30:28Z-
dc.date.available2022-01-21T07:30:28Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЦюняк О.П. Стан ментального здоров’я здобувачів вищої освіти у період дистанційного навчання. Актуальні питання гуманітарних наук. Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика», 27, 5, 2021. С. 250−255.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/11845-
dc.description.abstractУ статті висвітлено стан ментального здоров’я здобувачів вищої освіти у період дистанційного навчання, зумовленого пандемією COVID-19. Авторка стверджує, що ментальне здоров’я відіграє важливу роль у реалізації життєвих і професійних цілей та доброго фізичного самопочуття. Також акцентовано увагу на тому, що нині увесь світ опинився в умовах жорстких карантинних заходів, а навчання в умовах ізоляції з використанням засобів дистанційного навчання стало справжнім випробуванням для усіх учасників освітнього процесу. Відтак, здобувачі вищої освіти вимушені весь час перебувати в домашніх умовах та навчатися дистанційно, водночас дотримуючись здорового способу життя, режиму праці та відпочинку, харчування та занять фізичними вправами. У контексті проведеного дослідження з’ясовано, що у період дистанційного навчання психічний стан студентів погіршився, посилилися психосоматичні симптоми стресу, домінують негативні емоції, відчувають тривогу, самотність, страх, втому та виснаження. Однак, здобувачі вищої освіти розуміють, що небезпечно відвідувати університет, бо існує ризик захворіти, а навчання онлайн рятує від цього і, водночас, розвиває уміння використовувати новітні інформаційно-комунікаційні технології. Схвальні відгуки щодо дистанційного навчання частіше надходять від студентів старших курсів. Натомість першокурсники стверджують, що сприймати новий навчальний матеріал краще під час «живого» спілкування з викладачем в аудиторії. Зроблено висновки, що дистанційне навчання впливає на стан ментального здоров’я здобувачів вищої освіти, а насамперед, труднощі, які з ним пов’язані та погіршення якості результатів навчання. Адже, дистанційне навчання вимагає від студентів високого рівня самоорганізації, самодисципліни та мотивації до навчання. Навчальний матеріал вони засвоюють самостійно, а це вимагає достатньої сили волі, відповідальності і самоконтролю. Отже, тільки за умов правильно налагодженого режиму праці та відпочинку здобувачі вищої освіти у період дистанційного навчання зможуть зберегти власне ментальне здоров’я.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherАКТУАЛЬНI ПИТАННЯ ГУМАНIТАРНИХ НАУКuk_UA
dc.relation.ispartofseries27 (5);-
dc.subjectпандемія, COVID-19, здоров’я, ментальне здоров’я, психічне здоров’я, фізичне здоров’я, стрес, карантинні заходи, здобувачі вищої освіти, дистанційне навчання.uk_UA
dc.titleСтан ментального здоров’я здобувачів вищої освіти у період дистанційного навчання.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті та тези (ПФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Цюняк О.П..pdf777.67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.