Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/11881
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧервінська, Інна Богданівна-
dc.contributor.authorЧервінський, Андрій Іванович-
dc.date.accessioned2022-01-26T07:54:56Z-
dc.date.available2022-01-26T07:54:56Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЧервінська, І., Червінський, А. (2021). Музей як соціокультурний інститут та освітній центр духовного розвитку суспільства. Acta Paedagogika. Volynienses, 5, 131–136, doi: https://doi.org/10.32782/apv/2021.5.20uk_UA
dc.identifier.issn2786-4707-
dc.identifier.issn2786-4693-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/11881-
dc.description.abstractУ статті розкривається специфіка організації соціокультурного простору сучасних закладів загальної середньої освіти засобами музейної педагогіки, що здійснюється шляхом увиразнення провідної мети, місії та завдань діяльності музейних установ. Наголошується на тому, що перед бібліотеками, музеями та іншими закладами культури й дозвілля суспільство поставило завдання з утвердження надбань культури як моральних засад політики, економіки, соціальних інститутів суспільства. Головною метою дослідження є процес узагальнення практичного освітньо-виховного досвіду діяльності музеїв та репрезентація провідних механізмів організації соціокультурного простору сучасних закладів освіти засобами музейної педагогіки. Для розв’язання завдань, що визначені у статті, використано такі методи наукових досліджень, як історико-педагогічний аналіз, узагальнення, порівняння наукових джерел, системний і проблемно-цільовий аналіз філософської, науково-педагогічної літератури та ресурсів мережі Інтернет. Вказано на важливість якісної діяльності музейних закладів, освітні середовища яких сприяють формуванню в молодої людини почуття причетності та поваги до минулого, викликають емоційно-оцінні судження й ціннісні ставлення. Акцентується на важливості музейної педагогіки, яка розглядається як міждисциплінарна наукова дисципліна та практична галузь освітньої діяльності, що реалізує передання культурного досвіду через педагогічний процес, в умовах соціокультурного простору регіону Українських Карпат, до якого належать також заклади освіти Прикарпаття, Буковини, Закарпаття та Львівщини. Припускається, що дослідження окресленої проблеми дасть змогу зрозуміти, що саме втрачають підростаючі покоління, а також те, які національні, етнічні й життєві цінності губляться у процесі переходу до масової культури та не завжди виправданого, нерозумно організованого прагнення до високих стандартів споживання культурних надбань і цінностей окремих регіонів. Зазначається, що творче застосування музейної спадщини сприятиме більш ефективному усвідомленню історичної та культурної спадщини українського народу.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UA
dc.relation.ispartofseries5;-
dc.subjectсоціокультурний простір, музейний заклад, музейна педагогіка, музей, освітньо-виховна місія.uk_UA
dc.titleМузей як соціокультурний інститут та освітній центр духовного розвитку суспільстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові видання (ПФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Червінська_астра_педагогіка.pdfОсновна стаття309.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.