Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/11904
Title: Моделювання маркетингової інформаційної системи на підприємстві: психологічні аспекти
Authors: Романчукевич, Мар’яна Йосипівна
Keywords: маркетингова інформаційна система підприємства
структурно- функціональна модель
експертно-психологічний модуль
модульна структура
Issue Date: 2008
Publisher: ДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"
Citation: Романчукевич М. Й. Моделювання маркетингової інформаційної системи на підприємстві: психологічні аспекти // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Економіка. - 2008. - № 6. - С. 282-289.
Abstract: Розроблена структурно-функціональна модель маркетингової інформаційної системи підприємства з використанням експертно-психологічного модуля. На відміну від існуючих, вона має модульну структуру як по “вертикалі ”, так і по “горизонталі", що забезпечує можливість поетапного її впровадження, дозволяє врахувати психологічні особливості користувачів та експертів і може працювати в кількох режимах з врахуванням технічних та правових обмежень.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/11904
Appears in Collections:№ 6

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Романчукевич М.Й. С.282-289.pdf336.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.