Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/11904
Назва: Моделювання маркетингової інформаційної системи на підприємстві: психологічні аспекти
Автори: Романчукевич, Мар’яна Йосипівна
Ключові слова: маркетингова інформаційна система підприємства
структурно- функціональна модель
експертно-психологічний модуль
модульна структура
Дата публікації: 2008
Видавництво: ДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"
Бібліографічний опис: Романчукевич М. Й. Моделювання маркетингової інформаційної системи на підприємстві: психологічні аспекти // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Економіка. - 2008. - № 6. - С. 282-289.
Короткий огляд (реферат): Розроблена структурно-функціональна модель маркетингової інформаційної системи підприємства з використанням експертно-психологічного модуля. На відміну від існуючих, вона має модульну структуру як по “вертикалі ”, так і по “горизонталі", що забезпечує можливість поетапного її впровадження, дозволяє врахувати психологічні особливості користувачів та експертів і може працювати в кількох режимах з врахуванням технічних та правових обмежень.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/11904
Розташовується у зібраннях:№ 6

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Романчукевич М.Й. С.282-289.pdf336.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.