Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/11943
Title: Проблеми оцінки результатів застосування некомерційного маркетингу на державному та регіональному рівнях
Authors: Божкова, Вікторія Вікторівна
Дериколенко, Олександр Миколайович
Keywords: маркетинг
некомерційний
ефект
регіон
оцінка
соціальна реклама
Issue Date: 2007
Publisher: ДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"
Citation: Божкова В. В., Дериколенко О. М. Проблеми оцінки результатів застосування некомерційного маркетингу на державному та регіональному рівнях // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Економіка. - 2007. - № 5. - С. 82-86.
Abstract: В статті розглянуті проблеми розробки методики комплексної оцінки результатів діяльності некомерційних закладів різних рівнів, види маркетингових результатів від застосування некомерційного маркетингу на різних рівнях. Розглянуті відмінності комерційної і некомерційної реклами. Запропонований механізм економії бюджетних коштів.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/11943
Appears in Collections:№ 5

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Божкова В.В., Дериколенко О.М. С.82-86.pdf187 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.