Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/11943
Назва: Проблеми оцінки результатів застосування некомерційного маркетингу на державному та регіональному рівнях
Автори: Божкова, Вікторія Вікторівна
Дериколенко, Олександр Миколайович
Ключові слова: маркетинг
некомерційний
ефект
регіон
оцінка
соціальна реклама
Дата публікації: 2007
Видавництво: ДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"
Бібліографічний опис: Божкова В. В., Дериколенко О. М. Проблеми оцінки результатів застосування некомерційного маркетингу на державному та регіональному рівнях // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Економіка. - 2007. - № 5. - С. 82-86.
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуті проблеми розробки методики комплексної оцінки результатів діяльності некомерційних закладів різних рівнів, види маркетингових результатів від застосування некомерційного маркетингу на різних рівнях. Розглянуті відмінності комерційної і некомерційної реклами. Запропонований механізм економії бюджетних коштів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/11943
Розташовується у зібраннях:№ 5

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Божкова В.В., Дериколенко О.М. С.82-86.pdf187 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.