Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/11943
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБожкова, Вікторія Вікторівна-
dc.contributor.authorДериколенко, Олександр Миколайович-
dc.date.accessioned2022-02-01T12:20:33Z-
dc.date.available2022-02-01T12:20:33Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationБожкова В. В., Дериколенко О. М. Проблеми оцінки результатів застосування некомерційного маркетингу на державному та регіональному рівнях // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Економіка. - 2007. - № 5. - С. 82-86.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/11943-
dc.description.abstractВ статті розглянуті проблеми розробки методики комплексної оцінки результатів діяльності некомерційних закладів різних рівнів, види маркетингових результатів від застосування некомерційного маркетингу на різних рівнях. Розглянуті відмінності комерційної і некомерційної реклами. Запропонований механізм економії бюджетних коштів.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectнекомерційнийuk_UA
dc.subjectефектuk_UA
dc.subjectрегіонuk_UA
dc.subjectоцінкаuk_UA
dc.subjectсоціальна рекламаuk_UA
dc.titleПроблеми оцінки результатів застосування некомерційного маркетингу на державному та регіональному рівняхuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 5

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Божкова В.В., Дериколенко О.М. С.82-86.pdf187 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.