Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/11953
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтражнікова, Інна Василівна-
dc.contributor.authorЧопик, Юрій Степанович-
dc.date.accessioned2022-02-02T12:01:31Z-
dc.date.available2022-02-02T12:01:31Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationDanish Scientific Journal. 2022. № 56. С. 48-52.uk_UA
dc.identifier.issn3375-2389-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/11953-
dc.description.abstractЗдійснено критично-конструктивний аналіз наукових праць дослідників експериментальної педагогіки. Показано досягнення, окремі напрями та перспективи подальшого вивчення проблеми. Апробовано програму експериментальної частини вивчення іноземної мови на факультетах реабілітаційного напряму.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectДжон Дьюї, «педагогіка реформ», мовленнєва культура іноземної мови, фахівці реабілітаційного спрямування, мовленнєві засади, освіта, методи.uk_UA
dc.titleРеалізація реформаторської педагогіки Джона Дьюї в процесі підготовки спеціалістів реабілітаційного спрямування у сучасних закладах вищої освіти Україниuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті та тези (ПФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Strazhnikova_Chopyk_DSJ .pdfСтаття280.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.