Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/11992
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛемко, Галина Іванівна-
dc.date.accessioned2022-02-14T08:02:43Z-
dc.date.available2022-02-14T08:02:43Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationУ журналі відображено результати актуальних досліджень з проблем порівняльної педагогіки, історії педагогіки, загальної педагогіки, педагогіки вищої школи, спеціальної освіти, соціальної роботи, а також мистецької освіти.uk_UA
dc.identifier.issn2312-5993-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/11992-
dc.description.abstractУ статті охарактеризовано особливості виробничої практики студентів спеціальності «Соціальна робота» в закладах освіти. Даний вид практики ознайомляє здобувачів вищої освіти з реальними умовами соціально-педагогічної діяльності, сприяє застосування отриманих теоретичних знань на практиці та набуття практичних навичок. Під час проходження практики методичну допомогу студентам надаять керівники-супервізори, яких призначаять з числа досвідчених викладачів кафедри, що маять учений ступінь, а також бажано і досвід управлінської або практичної роботи в соціально-педагогічних установах. Вони допомагаять планувати роботу студентів, проводять консультації та здійснюють безпосереднє керівництво практикою.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherСумДПУ імені А. С. Макаренкаuk_UA
dc.relation.ispartofseries5 (109);-
dc.subjectсупервізія, виробнича практика, студентиuk_UA
dc.titleСупервізія як форма методичного супроводу виробничої практики студентів спеціальності «Соціальна робота» у закладах освітиuk_UA
dc.title.alternativeСупервізія як форма методичного супроводу виробничої практики студентів спеціальності «Соціальна робота» у закладах освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті та тези (ПФ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.