Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/11996
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛемко, Галина Іванівна-
dc.date.accessioned2022-02-14T08:03:21Z-
dc.date.available2022-02-14T08:03:21Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/11996-
dc.description.abstractРозв’язання ключових для періоду ранньої юності задач – особистісного та професійного виборів, які за своєю суттю є завжди моральними, потребує від особистості певного морального розвитку. Загальними тенденціями зростання моральності старшокласників є розвиток їх самосвідомості, вольових якостей, відповідальності, формування власної системи цінностей, світогляду тощо. У статті проаналізовано особливості соціально-моральної позиції сучасних старшокласників. У результаті такої аналітичної роботи було визначено 4 рівні сформованості соціально-моральної позиції у сучасних старшокласників: відповідальний, конформістський, пасивний, безвідповідальний. У нашому дослідженні вони характеризуються наступним чином: відповідальний, конформістський, пасивний, безвідповідальний.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.relation.ispartofseries3.1 (79.1);-
dc.subjectсоціально-моральна позиція, розвиток, старшокласники, рівні розвитку, ціннісні орієнтації, світогляд старшокласникаuk_UA
dc.titleРівні розвитку соціально-моральної позиції у сучасних старшокласниківuk_UA
dc.title.alternativeРівні розвитку соціально-моральної позиції у сучасних старшокласниківuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті та тези (ПФ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.