Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/12145
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДеркачова, Ольга Сергіївна-
dc.contributor.authorУшневич, Соломія Едуардівна-
dc.date.accessioned2022-04-13T09:14:11Z-
dc.date.available2022-04-13T09:14:11Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationДеркачова О., Ушневич С. ВИКОРИСТАННЯ КАРТОК ПРОППА В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ ПІД ЧАС РОБОТИ З КАЗКОЮ. Освіні обрії. 2022. Т. 53. № 2. С. 30-35.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/12145-
dc.description.abstractУ статті розкрито питання літературної освіти молодших школярів, проаналізовано одну із ключових компетентностей відповідно до концепції НУШ, що містить наскрізні вміння, які потрібно розвивати упродовж усього життя. Набуття навички читання як щоденної практики, а також читацької грамотності визначають можливості для якісного здобуття освіти, розвитку критичного мислення, самореалізації особистості та загалом більшої задоволеності життям в умовах інформаційного перенасичення, нестабільної політичної чи економічної ситуації в державі. Опрацьовано проблеми кола читання, його осучаснення та питання контролю техніки читання. Використовуючи картки Проппа для аналізу творів, запропоновано методику роботи з метафоричними картами. Конкретизовано варіанти, які спрямовують вчителя на реалізацію компетентнісного підходу та формування ціннісного ставлення до читання як джерела знань і засобу естетичного задоволення. У рамках оновленого кола читання запропоновано результати роботи з текстами окремих письменників.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subject: літературна освіта, компетентність, навичка читання, читацька самостійність, літературна казка, картки Проппаuk_UA
dc.titleВИКОРИСТАННЯ КАРТОК ПРОППА В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ ПІД ЧАС РОБОТИ З КАЗКОЮuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті та тези (ПФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5856-Текст статті-15871-1-10-20220408 (1).pdf465.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.