Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/12176
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Деркачова, Ольга Сергіївна | - |
dc.contributor.author | Ушневич, Соломія Едуардівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-04-20T08:22:21Z | - |
dc.date.available | 2022-04-20T08:22:21Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Деркачова О. С. Використання карток Проппа в початковій школі під час роботи з казкою / О. С. Деркачова, С. Е. Ушневич // Освітні обрії. - 2021. - Т. 53. - № 2. - С. 30-35. | uk_UA |
dc.identifier.other | 10.15330/obrii.53.2.30-35 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/12176 | - |
dc.description.abstract | У статті розкрито питання літературної освіти молодших школярів, проаналізовано одну із ключових компетентностей відповідно до концепції НУШ, що містить наскрізні вміння, які потрібно розвивати упродовж усього життя. Набуття навички читання як щоденної практики, а також читацької грамотності визначають можливості для якісного здобуття освіти, розвитку критичного мислення, самореалізації особистості та загалом більшої задоволеності життям в умовах інформаційного перенасичення, нестабільної політичної чи економічної ситуації в державі. Опрацьовано проблеми кола читання, його осучаснення та питання контролю техніки читання. Використовуючи картки Проппа для аналізу творів, запропоновано мето[1]дику роботи з метафоричними картами. Конкретизовано варіанти, які спрямовують вчителя на реалізацію компетентнісного підходу та формування ціннісного ставлення до читання як джерела знань і засобу естетичного задоволення. У рамках оновленого кола читання запропоновано результати роботи з текстами окремих письменників. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника | uk_UA |
dc.subject | літературна освіта | uk_UA |
dc.subject | читацька самостійність | uk_UA |
dc.subject | літературна казка | uk_UA |
dc.subject | картки Проппа | uk_UA |
dc.title | Використання карток Проппа в початковій школі під час роботи з казкою | uk_UA |
dc.title.alternative | Using Propp's cards in analysis of fairy tale in the primary school | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Т. 53, № 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
5856-Текст статті-15871-1-10-20220408.pdf | 465.51 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.