Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/12178
Title: Розвиток емоційної децентрації вихованців інклюзивних груп закладу дошкільної освіти засобами ігротерапії
Other Titles: Development of emotional decentration of inclusive group preschoolers through game therapy
Authors: Кузенко, Олександра Йосифівна
Ніколаєску, Інна Олександрівна
Нікітська, Юлія Мирославівна
Keywords: діти з особливими освітніми потребами
інклюзивна освіта
ігротерапія
емоційна децентрація
Issue Date: 2021
Publisher: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Citation: Кузенко О. Й. Розвиток емоційної децентрації вихованців інклюзивних груп закладу дошкільної освіти засобами ігротерапії / О. Й. Кузенко, І. О. Ніколаєску, Ю. М. Нікітська // Освітні обрії. - 2021. - Т. 53. - № 2. - С. 40-42.
Abstract: У статті розкривається значення ігротерапії в розвитку емоційної децентрації вихованців інклюзивних груп ЗДО. Акцентується, що емоційна децентрація, як важлива інтегральна якість особистості в дошкільному віці відтворюється у здатності розуміти почуття, думки та соціальну позицію однолітків і дорослих. Провідним завданням розвитку емоційної децентрації дітей з ООП засобами ігротерапії розглядається необхідність надання їм допомоги в самоусвідомленні, осмиленні своєї гідності, проблемних аспектів, особистих труднощів і досягнень інших людей. Доведено, що використання ігротерапії в інклюзивному освітньому просторі ЗДО сприяє н[1]лагодженню комунікації дітей з ООП з однолітками, дорослими та сприяє гармонізації їх соціальних взаємин, таким чином забезпечуючи формування в них емоційної децентрації.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/12178
Appears in Collections:Т. 53, № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5888-Текст статті-15992-1-10-20220415.pdf188.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.