Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/1217
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГалюк, Ірина Богданівна-
dc.date.accessioned2020-02-25T10:22:48Z-
dc.date.available2020-02-25T10:22:48Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГалюк І. Б. Роль організаційних комунікацій для забезпечення ефективності діяльності в умовах сучасного бізнесу / І. Б. Галюк // Актуальні проблеми розвитку економіки регіону. - 2019. - Т. 2. - № 15. - С. 41-46uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1217-
dc.description.abstractУ статті подано визначення внутрішніх комунікацій, які покликані дати можливість працівникові зрозуміти корпоративну культуру, цілі і цінності організації. В статті виділено основні ознаки ефективних внутрішніх комунікацій: інформативність; ясність; своєчасність; незалежність і неупередженість; лаконічність. Водночас, визначено якості працівників, які займаються формуванням внутрішніх комунікацій, а саме: відкритість, чесність, здатність до діалогу. У роботі розглянуто канали внутрішніх комунікацій: вертикальні, горизонтальні та внутрішні. Особливу увагу приділено системі внутрішніх комунікацій, яка є комплексом інформаційних каналів, що дають можливість надавати дані ділового, інтелектуального і емоційного характеру всередині організації між співробітниками. Розглянуто основні інструменти внутрішніх комунікацій: інформаційні, комунікативні, аналітичні і організаційні. Виділено основні аспекти оцінки дієвості системи внутрішніх комунікацій, а саме кількість комунікаційних каналів; якість виконання робіт, які вимагають одночасної замученості різних підрозділів; кількість проміжних ланок при передачі інформації; своєчасність розповсюдження інформації; наявність балансу між вертикальними і горизонтальними комунікаціями всередині компанії, між документованими і формальними засобами; стан соціально-психологічного клімату в колективі; кількість неформальних комунікацій. Висвітлено питання аудиту внутрішніх комунікацій, ефективність якого і ставлення до якого персоналу всіх категорій багато в чому залежить від того, які дії зроблять менеджери за його підсумками, а також від ступеня прозорості і доступності результатів. Дане питання потребує подальшого вивчення з метою деталізації процесу побудови організаційних комунікацій.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectвнутрішні комунікаціїuk_UA
dc.subjectсистема внутрішніх комунікаційuk_UA
dc.subjectкомунікаційний аудитuk_UA
dc.subjectінструменти внутрішніх комунікаційuk_UA
dc.titleРоль організаційних комунікацій для забезпечення ефективності діяльності в умовах сучасного бізнесуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Т. 2, № 15

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4171-12378-1-PB.pdf465.56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.