Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/12187
Назва: | Психолого-педагогічні підходи до формування здоров'язбережувальних компетентностей майбутніх учителів початкових класів |
Інші назви: | Psychological and pedagogical approaches to the formation of healthcare competences of future primary teachers |
Автори: | Балух, Микола Миколайович |
Ключові слова: | здоров'язбережувальні компетентності психолого-педагогічні підходи компоненти здоров'я майбутній учитель |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника |
Бібліографічний опис: | Балух М. М. Психолого-педагогічні підходи до формування здоров'язбережувальних компетентностей майбутніх учителів початкових класів / М. М. Балух // Освітні обрії. - 2021. - Т. 53. - № 2. - С. 67-70. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто проблему формування здоров'язбережувальних компетентностей майбутніх учителів початкових класів та проаналізовано їх місце у структурі компетентності педагога. На основі нашого дослідження проведене узагальнення науково-педагогічної літератури, подано розуміння підходів до формування здоров'язбережувальних компетентностей майбутніх учителів початкових класів у ході фахової підготовки. Висвітлено стан професійного здоров'я учителя, адже саме в сучасних умовах реформування освітньої галузі здоров'я підростаючого покоління розглядається не тільки як важливий ресурс, а й провідний показник прогресу суспільства, ознака гармонійного і комфортного середовища для особистісного самовияву громадянина. Визначено та обґрунтовано основні психолого-педагогічні підходи до формування здоров'язбережувальних компетентностей майбутніх учителів початкових класів, до складу яких входять: ціннісно-мотиваційний, когнітивний, операційно-технологічній, компонент особистих і професійних якостей педагога. Нами проведено аналіз та сформульовано висновки про те, що здоров'язбережувальні компетентності майбутнього вчителя початкових класів – це особисті сні характеристики та особливості, спрямовані на збереження власного фізичного, психічного, соціального та духовного здоров'я, а також сприяння збереженню, зміцненню здоров'я учнів під час навчального процесу та поза ним. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/12187 |
Розташовується у зібраннях: | Т. 53, № 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
5863-Текст статті-15878-1-10-20220408.pdf | 215.08 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.